Radio Club 't Gooi – Veron afdeling 15
RSS icon
  • Vossenjacht 80m – afdeling Amersfoort

    Gepost op 6 januari 2011 | 23:16 PA3FYG Geen reacties

    Geachte radio vossenjagers en belangstellende,

    Hiierbij een bericht van de collega’s in Amersfoort.

    ZONDAG: 16-januari-2011 RADIO VOSSENJACHT OP 80 METER.

    Dat is de eerste zondag na de VERON afdelingvergadering van 14-januari-2011. Ook VRZA leden zijn natuurlijk van harte welkom.

    De start voor deze jacht zal zijn op parkeerplaats “Het Treekerpunt” aan de TREEKERWEG.

    Route beschrijving: Neem de N227, (Doornseweg) op kruispunt bij Pannenkoekenhuis Bergzicht, hier tegenover de weg in rijden en na ca. 75 meter gelijk links af, eerste parkeer plaats. Pas op voor beperkte doorrij hoogte (antenne op auto). Kaartcoördinaten 52° 5.626’ N en 5° 21.828’ O

    Adres Van: Pannenkoekenhuis Bergzicht, Doornseweg 23, 3931 MH Woudenberg

    Voor de start moet de naam, call of nl-nummer op de startkaart worden gezet. Aanmelden/inschrijven vanaf 13:00 uur start 13:30 uur, maximale looptijd/zoektijd 2,0 uur. Het te lopen traject is goed begaanbaar. Ook is het een jacht geschikt voor beginnende vossenjagers. Mensen die wel een ontvanger hebben, en deze eens willen proberen, helpen wij graag.

    Na de start is om 14.00 uur een thuisbaken met de letters “MO” in morse actief, zodat het terug vinden van start en finish voor de verdwaalden eenvoudig is. De frequentie van thuisvos is 3.687 MHz.

    Lopen mag alleen over paden en wegen.

    Belangrijk om mee te nemen: een werkend 80-meterband ontvanger met goede batterij. Enkele ontvangers zijn beschikbaar voor die geen ontvanger heeft.

    Voor de jagers is er na de vossenjacht koffie thee en SOEP.
    Tot ziens en een goede jacht, bij de radio-vossenjacht op zondag 16-januari-2011.

    73

    Rob, Henny en Rient

    (Pa0kel, xyl Rient, Pa3gxp)

    Doel: voor ieder een prettige jacht, voor beginner en ervaren jager!

    ☼☺Goed Radio-Vossenjacht weer is besteld!☺☼

    Plaats een reactie